Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Як відбувається обмін/повернення: Товар приймається дистанційно через Нову Пошту. Посилка повинна йти БЕЗ післяплати. Після отримання замовлення відправляється на перевірку. Менеджер зв'яжеться з покупцем для уточнення деталей, як тільки надійде підтвердження перевірки товару. Повернення коштів відбувається переведенням на карту Приват Банку клієнта. Зарахування коштів протягом 3х-5ти робочих днів! Якщо при доставці кур'єром Вам не сподобався товар, і Ви вирішили від нього відмовитися але при цьому товар відповідає стандартам якості: 1. Відмова при кур'єрі. В такому випадку клієнт оплачує тільки вартість доставки і повертає товар кур'єру. 2. Кур'єр уже поїхав. Повернути або обміняти замовлення можна в пункті самовивозу.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.